Enersense Works ja Boliden allekirjoittivat sopimuksen putkistojen valmistuksesta ja asennuksesta Oddan tuotantolaitokselle

Enersense International Oyj | Lehdistötiedote | 20.09.2024 klo 10:30:00 EEST

Enersense ja ruotsalainen metallialan yritys Boliden ovat allekirjoittaneet sopimuksen Norjassa sijaitsevan Oddan tuotantolaitoksen laajassa kehittämisprojektissa.

Industry -liiketoiminta-alueeseen kuuluva Enersense Works Oy on ollut mukana ympäristökestävyyteen ja tuotantokapasiteetin nostoon keskittyvässä projektissa laite- ja teräsasennusten osalta jo vuoden 2023 alusta asti. Nyt allekirjoitettu sopimus kattaa myös prosessiputkistojen asennus- ja valmistustyöt samoilla alueilla, joissa Enersense on jo tehnyt laite- ja teräsasennustyöt. Sopimus kirjataan Industry- liiketoiminta-alueen neljännen vuosineljänneksen tilauskantaan.

”Oddan laitoksesta on tulossa valmistuessaan oman alansa ympäristöä vähiten kuormittava laitos maailmassa ja on hienoa olla mahdollistamassa tällaista vihreää kehitystä. Olemme todella kiitollisia ja ylpeitä, että erinomaisesti sujunut yhteistyö Bolidenin kanssa saa jatkoa ja asiakas luottaa Enersensen kykyyn toimittaa myös vaativat prosessiputkistot tässä laajuudessa”, toteaa Enersense Works Oy:n operatiivinen johtaja Mikko Lampinen.

Mikko Lampinen, operatiivinen johtaja, Enersense Works
Sähköposti: mikko.lampinen@enersense.com