Enersenselle sopimus Telia Towersin masto- ja laitetilainfran ylläpidosta

Enersense International Oyj | Sijoittajauutinen | 11.10.2024 klo 15:30:00 EEST

Päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja Enersense ja suomalainen masto- ja laitetilainfraomistaja Telia Towers Finland Oy ovat tehneet sopimuksen masto- ja laitetilainfran ylläpidosta. Nelivuotinen sopimus sisältää Telia Towersin masto- ja laitetilainfran huoltotyöt koko Suomen alueella ja se kirjataan Enersensen Connectivity-liiketoiminnan vuoden 2024 neljännen vuosineljänneksen tilauskantaan. Yhteistyötä on mahdollista jatkaa kahdella yhden vuoden optiolla.

”Olemme erittäin tyytyväisiä jatkaessamme yhteistyötä Enersensen kanssa valtakunnallisesti. Tämä sopimus on meille merkittävä ja takaa mastojemme laadukkaan ylläpidon. Enersensen laadukas työ ja asiakaslähtöisyys ovat vakuuttaneet meidät aiemmassa yhteistyössä.  Voimme nyt entistä paremmin keskittyä kehittämään kokonaisvaltaista asiakaskokemusta ja liiketoimintaamme, kun kumppanimme huolehtii mastojemme ja laitetilojemme häiriöttömästä toiminnasta”, kertoo Telia Towersin tuotantojohtaja Joni Korkeakangas.

”Toimimme jo nyt Telia Towersin kumppanina ja olemme iloisia, että yhteistyömme laajenee sopimuksen myötä kattamaan koko valtakunnan. Sopimus syventää kumppanuuttamme ja mahdollistaa uusia tapoja kehittää kriittisen infrastruktuurin ylläpitoa ennakoivasti ja kestävästi. Sopimus on selkeä osoitus osaamisestamme ja sen arvostamisesta sekä pitkäaikaisen yhteistyön hyödyistä asiakkaalle”, toteaa Enersensen Connectivity-liiketoiminta-alueen toimialajohtaja Miika Erola.

Miika Erola, toimialajohtaja, Connectivity-liiketoiminta-alue

Puhelin: +358 40641 7041