Pörssitiedote|6.9.2022

Enersense International Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano

Pörssitiedote6.9.2022klo15.00

Enersense International Oyj:n varsinainen yhtiökokous päätti 19.3.2021 perustaa osakkeenomistajien nimitystoimikunnan. Nimitystoimikunnan tehtävänä on vuosittain valmistella ja esitellä varsinaiselle yhtiökokoukselle ja tarvittaessa ylimääräiselle yhtiökokoukselle ehdotukset hallituksen jäsenten palkitsemisesta, hallituksen jäsenten lukumäärästä sekä valittavista hallituksen jäsenistä.

Nimitystoimikunta koostuu kolmesta (3) jäsenestä, joista yhtiön kolme (3) suurinta osakkeenomistajaa ovat kukin oikeutettuja nimeämään yhden (1) jäsenen. Yhtiön hallituksen puheenjohtaja voi toimikunnan pyynnöstä toimia asiantuntijana nimitystoimikunnassa ilman jäsenyyttä tai äänioikeutta. Osakkeenomistajia edustavien jäsenten nimeämisoikeus on niillä kolmella (3) osakkeenomistajalla, joiden osuus yhtiön kaikkien osakkeiden tuottamista äänistä on suurin Euroclear Finland Oy:n ylläpitämän osakasluettelon mukaan varsinaista yhtiökokousta edeltävän syyskuun 1. (ensimmäisenä) arkipäivänä.

Seuraavat jäsenet on nimitetty Enersense International Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikuntaan:

• Alexander Ehrnrooth, Nidoco AB
  • Risto Takkala, MBÅ Invest Oy
  • Janne Vertanen, Verman Group Oy

Nyt valittu nimitystoimikunta toimittaa yhtiön hallitukselle ehdotuksensa vuoden 2023 varsinaiselle yhtiökokoukselle 31.1.2023 mennessä.