Lehdistötiedote|2.10.2023

Enersense jatkaa Fingridin sähköasemien ja voimajohtojen kunnossapitokumppanina

Lehdistötiedote 2.10.2023 klo 10.30

Päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja Enersense on valikoitunut julkisen hankinnan kilpailutuksessa Fingridin sähköasemien ja voimajohtojen peruskunnossapitopalveluiden kumppaniksi vuosille 2024–2026. Tuleva kausi on jatkoa vuosille 2021–2023 tehdylle sopimukselle ja lujittaa Enersensen ja Fingridin pitkäaikaista yhteistyötä kyseisten palvelujen toimittajana.

”Uudelleenvalintamme yhdeksi Fingridin kunnossapitopalveluiden toimittajaksi on selkeä osoitus osaamisestamme ja sen arvostamisesta sekä pitkäaikaisen yhteistyön hyödyistä asiakkaalle. Tuleva sopimus vahvistaa asemaamme sähköverkkojen kunnossapito- ja käyttöpalveluiden toimittajana Suomessa”, toteaa Enersensen Transmission Networks -liiketoiminnan johtaja Joni Parkkinen.

Sähköverkkojen kunnossapito- ja käyttöpalvelut ovat yksi keskeinen Enersensen ydinosaamisalue sähköverkkojen suunnittelun ja rakentamisen ohella. Päätös on lainvoimainen hankintalain mukaisen valitusajan päätyttyä.

Joni Parkkinen, toimialajohtaja, Transmission Networks, Power
Puhelin: +358 50537 5837