Lehdistötiedote|15.8.2023

Enersense toimittaa latauslaitteet Tuurin kyläkauppaan sekä pika ja -suurteholatauslaitteita useille eri yhteistyötahoille

Lehdistötiedote 15.8.2023 klo 11.00

Sähköisen liikenteen pika- ja suurteholatauslaitteita valmistava Enersense Charging Oy on sopinut toimittavansa kymmenen kappaletta 80 kW:n ja 160 kW:n pika- ja suurteholatauslaitteita sekä kuusi kappaletta matalatehoisempia DC-latauslaitteita vuoden 2023 aikana energiayhtiö Leppäkoski Groupille, Lähilataus Oy:lle sekä taksipalveluritys Antti Simula&Co:lle.

Enersense on tehnyt sopimuksen myös Veljekset Keskinen Oy:n kanssa Tuurin kyläkauppaan toimitettavasta 20:stä 22 kW:n AC-latauspisteestä. Toimitus sisältää laitteiden kytkennät ja käyttöönotot. Enersense vastaa myös latauspisteiden maksu- ja hallintapalveluista.

’’Nyt solmitut sopimukset ovat meille tärkeitä päänavauksia kotimaan markkinalla. Enersense pystyy toimittamaan erilaisille yhteistyötahoille sekä suurteho- että matalatehoisempaan lataamiseen tarkoitettuja ratkaisuja avaimet käteen -periaatteella”, sanoo Enersensen sähköisen liikenteen latausratkaisujen liiketoiminnan johtaja Topias Koskela.

Topias Koskela, johtaja, sähköisen liikenteen latausratkaisut, Power
Puhelin: +358 50 4017294