Pörssitiedote|9.4.2024

Muutos Enersensen johtoryhmässä

Pörssitiedote, 9.4.2024 klo 14.00

Enersense International Oyj ja yhtiön talousjohtaja sekä johtoryhmän jäsen Mikko Jaskari ovat sopineet, että Jaskari jättää tehtävänsä ja siirtyy uusien haasteiden pariin.

”Haluan kiittää Mikkoa hänen hyvästä työstään yhtiön talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Omasta ja koko Enersensen henkilöstön puolesta toivotan hänelle onnea ja menestystä myös jatkoon”, toimitusjohtaja Jussi Holopainen toteaa.

Enersensen uudeksi talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on 22.7.2024 alkaen nimitetty Jyrki Paappa. Paappa toimi ennen Enersenseen siirtymistään HKScan Oyj:n talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2019 lähtien. Aiemmin hän on työskennellyt muun muassa Raisio Oyj:n sekä Maintpartner Groupin talousjohtajana. Paappa on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri.

"Enersensen toimiala, kasvun haasteeseen vastaaminen ja yhtiön työ kansallisestikin tärkeän vihreän siirtymän vauhdittamisessa tarjoaa erittäin mielekkään ja monipuolisen tehtäväkentän. Odotan innolla tulevaa yhteistyötä henkilöstön ja yhtiön sidosryhmien kanssa", Paappa toteaa.

”Olen iloinen saadessamme Jyrki Paapan mukaan johtoryhmäämme. Saamme Jyrki Paapasta hyvin kokeneen ammattilaisen edistämään kasvumatkaamme ja strategisia tavoitteitamme”, Holopainen sanoo.

Enersensen väliaikaisena talousjohtajana toimii Risto Takkala.

ENERSENSE INTERNATIONAL OYJ
Tommi Manninen