Lehdistötiedote|29.9.2022

SEBin analyytikko alkaa seurata Enersenseä – ensimmäinen laaja raportti julkaistiin tänään

Enersense International Oyj Lehdistötiedote 29.9.2022 klo 9.20 Päästöttömien energiaratkaisujen toteuttajaa Enersense International Oyj:tä alkaa seurata uusi analyysitalo, kun SEB ja heidän analyytikkonsa Anssi Raussi alkavat jatkossa seurata yhtiötä. SEBin ensimmäinen laaja yhtiöraportti Enersensestä on julkaistu tänään. SEB:n analyysit löytyvät SEB Research -sivuilta: https://research.sebgroup.com/corporate/companies/2965/overview. ”Vihreä siirtymä etenee vauhdilla ja energiamurrokseen sisältyy paljon mahdollisuuksia lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. On tärkeää, että sijoittajat ja sijoittajiksi aikovat saavat relevanttia tietoa puolueettomasti ja useamman osakeanalyysin kautta päätöksentekonsa tueksi, ja haluamme edistää tätä dialogia ja läpinäkyvyyttä parhaamme mukaan”, toteaa Enersensen toimitusjohtaja Jussi Holopainen. Enersenseä seuraavia analyysitaloja on nyt kolme: SEB, Inderes ja Evli Research. Lisätietoja: Jussi Holopainen, toimitusjohtaja Puhelin: +358 44 517 4543 Sähköposti: jussi.holopainen@enersense.com Mediayhteydenotot: Tommi Manninen, viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Puhelin: +358 40 043 7515 Sähköposti: tommi.manninen@enersense.com