Yhtiötiedote|14.8.2020

Enersense laajentaa johtoryhmäänsä

Yhtiötiedote 14.8.2020 klo 9.00

Enersense International Oyj:n 31.7.2020 toteuttaman Empower-yrityskaupan myötä Enersensen hallitus on päättänyt uudesta johtoryhmästä, joka astuu voimaan 14.8.2020.

Uusina johtoryhmän jäseninä aloittavat seuraavat Empower-konsernin johdossa toimineet henkilöt:

Mikko Vaahersalo, johtaja, vastuualueenaan tukea Enersense-Empowerin integraatiota kevääseen 2021 saakka.

Johanna Nurkkala, lakiasiainjohtaja, vastuualueenaan konsernin lakiasiat.

Maija Kaski, henkilöstöjohtaja, vastuualueenaan konsernin henkilöstö.

Juha Silvola, liiketoimintajohtaja Power, vastuualueenaan Power-liiketoiminta.

Anna Linden, liiketoimintajohtaja Connectivity, vastuualueenaan Connectivity-liiketoiminta.

Margus Veensalu, liiketoimintajohtaja International, vastuualueenaan kansainväliset ja Baltian liiketoiminnat.

Enersensen johtoryhmän vanhoina jäseninä jatkavat:

• Jussi Holopainen, toimitusjohtaja
  • Risto Takkala, talousjohtaja
  • Joonas Palosaari, liiketoimintajohtaja Henkilöstöpalvelut, vastuualueenaan Henkilöstöpalvelut-liiketoiminta
  • Jaakko Leivo, liiketoimintajohtaja Smart Industry, vastuualueenaan Smart Industry -liiketoiminta

Toimitusjohtaja Jussi Holopainen

Hyväksytty neuvonantaja Alexander Corporate Finance Oy

Lyhyesti yhtiöstä:

Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-Empower-konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2019 oli noin 213 miljoonaa euroa. Enersensen brändi ja henkilöstön kyky uudistaa toimintatapoja sekä hyödyntää digitaalista teknologiaa tunnetaan erityisesti teollisuuden suurissa rakennusprojekteissa Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2400 henkilöä. Sijoittajille suunnatut verkkosivut löytyvät osoitteesta www.enersense.fi/sijoittajat