Yhtiötiedote|25.2.2021

Sisäpiiritieto 25.2.2021klo 13.40

Enersense International Oyj tarkentaa suunnitelmaansa liittyen mahdolliseen siirtymiseen Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

Enersense International Oyj (”yhtiö”) on käynnistänyt aiemmin (9.10.2020) yhtiön antaman yhtiötiedotteen mukaiset selvitystyöt koskien mahdollista siirtymistä Nasdaq Helsingin pörssilistalle. Pörssilistavalmiuksien rakentaminen on edennyt hyvin ja tarkennetun aikataulun mukaisesti yhtiön tavoitteena on toteuttaa pörssilistasiirtymä vuoden 2021 ensimmäisellä vuosipuoliskolla. Listasiirtymisen yhteydessä yhtiö tulee lisäksi tarvittaessa toteuttamaan mahdollisia pääomamarkkinatoimenpiteitä.

Mahdollisilla pääomamarkkinatoimenpiteillä yhtiö pyrkii varmistamaan, että se pystyy toteuttamaan kasvustrategiaansa ja investoimaan liiketoimintaansa pysyäkseen etulinjassa päästöttömien energiaratkaisujen toteuttajana. Yhtiö on nimennyt Evli Pankki Oyj:n neuvonantajakseen selvittämään mahdollista siirtymistä Nasdaq Helsingin pörssilistalle sekä tarvittaessa toteuttamaan mahdollisia pääomamarkkinatoimenpiteitä.

Lisätietoa:

Jussi Holopainen, toimitusjohtaja

Hyväksytty neuvonantaja Alexander Corporate Finance Oy

Puhelin: +358 400 437 515

Lyhyesti yhtiöstä:

Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-Empower-konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2019 oli noin 242 miljoonaa euroa. Enersensen brändi ja henkilöstön kyky uudistaa toimintatapoja sekä hyödyntää digitaalista teknologiaa tunnetaan erityisesti teollisuuden suurissa rakennusprojekteissa Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2400 henkilöä. Yhtiön sijoittajille suunnatut verkkosivut löytyvät osoitteesta https://enersense.fi/sijoittajalle/