Pörssitiedote|6.9.2023

Enersense International Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpano

Pörssitiedote 6.9.2023 klo 14.15

Enersense International Oyj:n yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti osakkeenomistajia edustavien jäsenten nimeämisoikeus on niillä kolmella osakkeenomistajalla, joiden osuus yhtiön kaikkien osakkeiden tuottamista äänistä on suurin Euroclear Finland Oy:n ylläpitämän osakasluettelon mukaan varsinaista yhtiökokousta edeltävän syyskuun ensimmäisenä arkipäivänä. Yhtiön hallituksen puheenjohtaja voi toimikunnan pyynnöstä toimia asiantuntijana nimitystoimikunnassa ilman jäsenyyttä tai äänioikeutta.

Enersense International Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikuntaan on 1.9.2023 mukaisen omistustilanteen perusteella nimitetty kolmen suurimman osakkeenomistajan edustajina:

Alexander Ehrnrooth, Nidoco

Marjo Miettinen, Ensto Invest

Janne Verman, Verman Holding.

Enersense International Oyj:n nimitystoimikunnan tehtävänä on vuosittain valmistella ja esitellä varsinaiselle yhtiökokoukselle ja tarvittaessa ylimääräiselle yhtiökokoukselle ehdotukset

* hallituksen jäsenten palkitsemisesta

* hallituksen jäsenten lukumäärästä, sekä

* valittavista hallituksen jäsenistä.

Nyt valittu nimitystoimikunta toimittaa yhtiön hallitukselle ehdotuksensa vuoden 2024 varsinaiselle yhtiökokoukselle 31.1.2024 mennessä.

ENERSENSE INTERNATIONAL OYJ
Tommi Manninen