Yhtiötiedote|4.2.2021

Enersense on uusinut sopimuksen tehtaiden kunnossapidosta merkittävän suomalaisen toimijan kanssa

Sisäpiiritieto 4.2.2021 klo 13.00

Päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja Enersense International Oyj:n Smart industry -liiketoiminta on uudistanut tehtaiden kunnossapitoa koskevan sopimuksen merkittävän suomalaisen teollisuusyrityksen kanssa.

Uudistettu sopimus koskee tehtaiden kunnossapitoa, suunnittelua, projektointia sekä osto- ja varastopalveluita.

Nyt solmitulla sopimuksella jatketaan vuodesta 2008 alkanutta palveluyhteistyötä tehtailla. Tehtaiden kunnossapitoa on aiemmin toteutettu Enersensen kesällä 2020 ostaman Empowerin palveluna.

Uudistettu sopimus tulee voimaan 1.4.2021 ja on kestoltaan vähintään 4 vuotta. Sopimuksen arvo koko sopimusajalle on noin 40 miljoonaa euroa.

“Nyt uudistettu sopimus on Enersense Smart Industry -liiketoiminnalle merkittävä ja vahvistaa asemaamme yhtenä Suomen merkittävimpänä teollisuuskunnossapidon palvelutoimittajana, kertoo Enersensen Smart industry -liiketoiminnan liiketoimintajohtaja Jaakko Leivo: “Haluan kiittää asiakastamme luottamuksesta ja kumppanuudesta sekä kaikkia työntekijöitämme erinomaisesta työstä. Tämä on hieno osoitus henkilöstömme ja toimintamme palvelutasosta, luotettavuudesta ja ammattitaidosta.”

Jussi Holopainen, CEO, Enersense International Oyj

Hyväksytty neuvonantaja Alexander Corporate Finance Oy

Lyhyesti yhtiöstä:

Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-Empower-konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2019 oli noin 242 miljoonaa euroa. Enersensen brändi ja henkilöstön kyky uudistaa toimintatapoja sekä hyödyntää digitaalista teknologiaa tunnetaan erityisesti teollisuuden suurissa rakennusprojekteissa Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2400 henkilöä. Yhtiön verkkosivut löytyvät osoitteesta enersense.com