Tommi Manninen nimitetty Enersensen viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtajaksi

Yhtiötiedote 1.2.2021 klo 12.30

Tommi Manninen, 49, on nimitetty Enersense International Oyj:n viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtajaksi sekä konsernin johtoryhmän jäseneksi 1.2.2021 alkaen.

Manninen siirtyy päästöttömiä energiaratkaisuja toteuttavaan Enersense International Oyj:hin viestintätoimisto Kreabista, jossa hän on työskennellyt viimeiset viisi vuotta sisältöjohtajana. Aiemmin Manninen on työskennellyt 23 vuotta toimittajana ja tuottajana mm. MTV:n uutis- ja ajankohtaistoimituksessa, Kauppalehdessä, Helsingin Sanomissa ja Aamulehdessä. Koulutukseltaan Manninen on yhteiskuntatieteiden maisteri Tampereen yliopistosta.

“Saamme Tommista tiimiimme pitkän linjan viestintä- ja media-ammattilaisen, joka ymmärtää käynnissä olevaa energia- ja digimurrosta ja niiden vaikutuksia yritysten ja tavallisten ihmisten arkeen. Haluamme edistää päästöttömiä energiaratkaisuja ja kertoa niistä mahdollisimman selkeästi ja kiinnostavasti eri sidosryhmillemme”, toimitusjohtaja Jussi Holopainen sanoo.

Manninen iloitsee mahdollisuudesta päästä luomaan vuorovaikutusta eri tahojen kanssa, jotka parhaillaan suunnittelevat ja toteuttavat vähäpäästöisempää yhteiskuntaa.

“Matka kohti hiilineutraalisuutta vaatii paljon yhteistyötä ja toimivaa vuorovaikutusta eri toimijoiden kesken. Haluan yhdistää ja saada puhtaamman tulevaisuuden rakentajat saman pöydän ääreen, jotta muutos olisi mahdollista mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Ylipäätään aika harva vielä ymmärtää, millainen energiamurros on käynnissä. Suuri energiamurros vaatii keskustelua, jota jokainen ymmärtää”, Manninen toteaa.

Jussi Holopainen, CEO, Enersense International Oyj
Puhelin: +358 44 517 4543
Sähköposti: jussi.holopainen@enersense.com

Puhelin: +358 400 437 515