Pörssitiedote|21.7.2021

Mikko Jaskari Enersensen talousjohtajaksi

Pörssitiedote 21.7.2021 klo 11.30

Päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja Enersense International Oyj on nimittänyt diplomi-insinööri Mikko Jaskarin (52) konsernin talousjohtajaksi (CFO) ja johtoryhmän jäseneksi 2.8.2021 alkaen.

Enersensen nykyinen talousjohtaja Risto Takkala tukee yhtiötä siirtymävaiheessa ja siirtyy pois yhtiön palveluksesta syksyn 2021 aikana.

Mikko Jaskari on aiemmin toiminut useissa talouden johtotehtävissä muun muassa Honkarakenne Oyj:ssä sekä Telia Oyj:ssä. Hänellä on laaja kokemus kasvuyhtiöistä, rahoitusjärjestelyistä sekä fuusioista ja yrityskaupoista.

”Toivotan Mikko Jaskarin tervetulleeksi Enersenseen. Samalla haluan kiittää lämpimästi Risto Takkalaa, jonka kahden vuoden projekti konsernin talousjohtajana tulee päätökseen. Hänen aikanaan yhtiö kasvoi, kansainvälistyi ja listautui Nasdaq Helsingin pörssilistalle. Olemme erittäin iloisia, että Risto tukee yhtiötä taustalla siirtymävaiheen aikana, kun Mikko aloittaa elokuussa”, sanoo Enersensen toimitusjohtaja Jussi Holopainen.