Lehdistötiedote|21.6.2021

Enersense on solminut puitesopimuksen Nokia Solutions and Networks Oy:n kanssa tietoliikenneverkon rakennuspalveluiden tuottamisesta

Lehdistötiedote 21.6.2021 klo 10.30

Päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja Enersense International Oyj:n Connectivity-liiketoimintaa harjoittava tytäryhtiö Empower TN Oy on solminut puitesopimuksen Nokia Solutions and Networks Oy:n kanssa tietoliikenneverkon rakentamispalveluiden tuottamisesta.

Nyt solmittu puitesopimus koskee mobiiliverkon rakentamispalveluita erikseen sovittavissa projekteissa Suomessa. Puitesopimuksen ohella on solmittu sopimuksen alainen projektisopimus mobiilirakentamisesta Itä- ja Pohjois-Suomessa. Projektisopimuksen alaiset työt ajoittuvat vuosille 2021–2023.

"Olen erittäin iloinen, että Enersensen osaava henkilöstö saa tuottaa mobiiliverkon rakentamispalveluita Nokia Solutions and Networks Oy:lle. Sopimus alleviivaa Enersensen vahvaa asemaa tietoverkkojen rakentamispalvelujen toimittajana Suomessa", kommentoi Enersensen Connectivity-liiketoiminnan johtaja Anna Lindén.