Yhtiötiedote|24.4.2019

Muutos Enersensen kaupankäynnin kohteena olevassa osakkeiden määrässä

Yhtiötiedote 24.4.2019 klo 09.00

Enersense International Oyj:n 31.10.2018 Värväämö Oy:n yritysoston yhteydessä järjestetyssä suunnatussa osakeannissa liikkeeseen laskemat osakkeet on tänään otettu kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n First North -markkinapaikalla. Enersense International laski osakeannissa liikkeeseen Värväämö Oy:n yrityskauppahinnan osan maksamiseksi myyjinä olleiden Värväämö Oy:n omistajien merkittäväksi yhteensä 324 529 kappaletta Enersensen uusia osakkeita.

Osakkeet merkittiin kaupparekisteriin 13.11.2018 ja osakkeiden väliaikaisen osinko-oikeutta koskeneiden rajoitusten vuoksi ne merkittiin väliaikaisina osakkeina merkitsijöiden arvo-osuustileille. Osakkeiden osinko-oikeutta koskeneiden rajoitusten poistumisen 10.4.2019 jälkeen ne on yhdistetty Enersensen nykyiseen osakelajiin ja otettu kaupankäynnin kohteeksi tänään yhdessä muiden yhtiön osakkeiden kanssa. Osakkeet oikeuttavat haltijalleen samat oikeudet Enersensen muiden osakkeiden kanssa muun ohessa yhtiön mahdollisesti jakamaan osinkoon tai muuhun varojenjakoon.

Enersense Internationalin Oyj:n kaupparekisteriin merkittyjen ja First North -markkinapaikalla kaupankäynnin kohteena olevien osakkeiden määrä on yhteensä 5 947729 kappaletta.

Toimitusjohtaja Jussi Holopainen
Sähköposti:jussi.holopainen@enersense.com

Hyväksytty neuvonantaja Alexander Corporate Finance Oy

Lyhyesti Yhtiöstä