Lehdistötiedote|9.12.2020

Sijoittaja – millaisista asioista sinä haluaisit lisää tietoa?

Lehdistötiedote 9.12.2020 klo 13.00

Päästöttömiä energiaratkaisuja toteuttava Enersense International Oyj haluaa kehittää viestintäänsä ja aktiivista vuorovaikutusta yhtiöön jo sijoittaneiden ja sitä harkitsevien kanssa.

Jotta pystymme tarjoamaan mahdollisimman hyödyllistä ja kiinnostavaa tietoa parhaiten sinulle sopivissa kanavissa, pyytäisimme hieman aikaasi.

Olemme käynnistäneet olennaisuuskyselyn, jonka täyttäminen kestää 5-10 minuuttia. Kyselyyn voit vastata 18.12.2020 saakka täällä.

Vastaukset käsitellään anonyymisti.

Kiitos paljon ja mukavaa joulun odotusta!

Jussi Holopainen, toimitusjohtaja

Jussi Holopainen, CEO, Enersense International Oyj

Lyhyesti yhtiöstä:

Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-Empower-konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2019 oli noin 242 miljoonaa euroa. Enersensen brändi ja henkilöstön kyky uudistaa toimintatapoja sekä hyödyntää digitaalista teknologiaa tunnetaan erityisesti teollisuuden suurissa rakennusprojekteissa Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2400 henkilöä. Yhtiön verkkosivut löytyvät osoitteesta enersense.com