Enersensen brändiuudistus etenee – toimitilat, autot ja työvaatteet saavat uuden ilmeen

Päästöttömiä energiaratkaisuja toteuttavan Enersense International Oyj:n brändiuudistus etenee. Uuden strategian ja sitä tukevan brändi-ilmeen mukaisesti esimerkiksi yhtiön työautot, -vaatteet ja toimipisteet saavat uuden ilmeen vaiheittain keväästä alkaen. Yhtiö on valinnut brändi-ilmeen toteuttamiseen kumppanikseen Granon.

”Meillä on 2400 työntekijää useassa eri maassa, satoja ajoneuvoja ja useita kymmeniä toimipisteitä pelkästään jo Suomessa. Tässä on ollut paljon laajaa valmistelutyötä takana, ja on hienoa, että nyt pääsemme uusimaan ilmettämme laajemminkin. Brändi-ilmeen muutos on näkynyt ensi vaiheessa lähinnä yhtiön nettisivu-uudistuksena sekä esitysmateriaaleissa”, toteaa Enersensen viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Tommi Manninen.

Enersensellä on Suomen lisäksi toimintaa Virossa, Latviassa, Liettuassa, Saksassa, Ranskassa ja Britanniassa.

”Kansainvälisissä liiketoiminnoissamme etenemme hieman eri aikataululla kuin Suomessa. Esimerkiksi Baltian-maiden uudet nettisivut ovat parhaillaan työn alla, ja Virossa sivut ovat juuri tulossa käyttöönottovaiheeseen. Teemme tiivistä yhteistyötä paikallisten organisaatioidemme kanssa uuden, yhtenäisen Enersensen eteen paikalliset olosuhteet huomioon ottaen”, Manninen sanoo.

 

Lisätietoja:

Tommi Manninen, viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja, Enersense International Oyj
Puhelin: +358 400 437 515
Sähköposti: tommi.manninen@enersense.com

Jaa