Pörssitiedote|27.2.2023

Enersense päivittää tiedonantopolitiikkaansa

Pörssitiedote 27.2.2023 klo 13.00

Enersense International Oyj:n hallitus on 27.2.2023 hyväksynyt päivitetyn tiedonantopolitiikan, jossa kuvataan keskeiset toimintaperiaatteet, joita Enersense noudattaa sijoittajaviestinnässään. Päivitetty tiedonantopolitiikka tulee voimaan heti. Keskeisin muutos tiedonantopolitiikassa koskee sijoittajauutistiedotekategorian käyttöönottoa. Lisäksi tiedonantopolitiikkaan on tehty teknisluonteisia, pääosin sisäisiin vastuisiin liittyviä päivityksiä.

Enersense aloittaa sijoittajauutisten julkaisemisen pörssitiedotteiden ja lehdistötiedotteiden rinnalla. Sijoittajauutisilla julkaistaan yhtiön liiketoimintaan liittyviä merkittäviä tapahtumia, esimerkiksi tilauksia ja yrityskauppoja, muita strategisesti merkittäviä tapahtumia tai muutoksia yrityksen toiminnassa, jotka eivät täytä sääntelyssä tai tiedonantopolitiikassa pörssitiedottamiselle asetettuja kriteerejä, mutta joilla arvioidaan olevan yleistä mielenkiintoa sijoittajien keskuudessa.

Päivitetty tiedonantopolitiikka on tämän tiedotteen liitteenä sekä saatavilla yhtiön verkkosivuilla.

ENERSENSE INTERNATIONAL OYJ
Tommi Manninen