Uutta Enersenseä tuodaan esiin brändikuvausten kautta

Enersensen brändiuudistus on edistynyt hyvin ja kaikki toimitilat, autot ja työvaatteet ovat pian saaneet uuden ilmeen kaikissa toimipisteissämme. Brändiuudistuksen edetessä myös brändikuvaukset on voitu käynnistää. Brändikuvauksissa haluamme tuoda esiin muun muassa henkilöitä, joista olemme ylpeitä, kuten työntekijöitämme, jotka yhteistyöllä ja osaamisellaan rakentavat puhtaampaa maailmaa meille kaikille.

”Uusilla kuvilla rakennamme aitoa ja uskottavaa brändiä sekä kerromme yrityksemme tarinaa”, toteaa brändikuvauksista vastaava visuaalisen viestinnän asiantuntija Katja Hurmerinta.

Brändikuvaukset käynnistettiin kuvaamalla Power -liiketoiminta-alueen rivitalokohdetta, jossa asennettiin sähköautojen latausjärjestelmää. Kohteessa kuvattiin sekä varsinaista käytännön työtä että uuden brändin mukaisia työautoja ja -vaatteita.

Toiset kuvaukset toteutettiin Connectivity -liiketoiminta-alueen kerrostalokohteen katolla, missä kuvattiin asentajia työssään rakentamassa tukiasemaa. Kuvauksissa oli rento tunnelma ja kaikki työntekijät olivat mukana hyvässä hengessä, vaikka sää ei kuvauksia suosinutkaan.

Seuraavaksi on tarkoitus kuvata Smart Industryn kohteita ja työntekijöitä. Näin jatkamme kohde kerrallaan uuden brändimme ja uuden Enersensen esittelyä kuva kerrallaan.

Jaa